ATTrader.pl · Informacje · Komunikat spółki TICKER

RAPORT 22/2012 DOTYCZY: INFORMACJA NA TEMAT WYPŁATY DYWIDENDY RAPORT BIEŻĄCY

SIMPLE [SME] Dodaj alert Dodaj do obserwowanych

Rynek podstawowy, ciągłe, akcje
0,00 PLN

RAPORT 22/2012 DOTYCZY: INFORMACJA NA TEMAT WYPŁATY DYWIDENDY

Raport bieżący

Data sporządzenia:2012-07-27
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr 22 / 2012
Data sporządzenia: 2012-07-27
Skrócona nazwa emitenta
SIMPLE
Temat
Raport 22/2012 dotyczy: Informacja na temat wypłaty dywidendy
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd SIMPLE S.A. z siedzibą w Warszawie, w związku z rejestracją przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy KRS emisji akcji serii J, w nawiązaniu do raportu bieżącego nr 18/2012, opublikowanego w dniu 29 czerwca 2012 roku, informuję , że przeznaczoną do wypłaty dla akcjonariuszy dywidendą w kwocie 1 000.000,00 zł objęte są wszystkie akcje Spółki, w łącznej liczbie 4.380.298 akcje, co daje 0,23 zł (dwadzieścia trzy grosze) na jedną akcję. Przypomina się, że tzw. Dzień dywidendy ustalono na dzień 31 sierpnia 2012 r. Dzień wypłaty dywidendy ustalono na dzień 15 września 2012 r.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2012-07-27 Przemysław Gnitecki Prezes Zarządu
2012-07-27 Rafał Wnorowski Wiceprezes Zarządu
Nazwa jednostki:SIMPLE SA
Nazwa skrócona jednostki:SIMPLE
Adres:Bronisława Czecha 49/51, 04-555 Warszawa
Telefon:812 58 98
Fax:815 49 83
Email:simple@simple.com.pl
www:simple.com.pl
NIP:113-00-22-578
REGON:012642634

Wiadomości

Wyniki spółek

Współpraca
StockWatch.pl Agencja relacji inwestorskich Capital PR PayU

Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.